A Görögországban működő Magyar Exportfejlesztési Ügynökség, a Ciprusi Kereskedelmi és Iparkamara, a Europe Direct Attica – PRAXI Network és az EEN (Hellas & Cyprus) informatív online rendezvénye, amelynek célja, hogy bemutassa az afrikai piacokon elérhető üzleti együttműködési lehetőségeket az európai vállalkozások számára.
Ismerje meg első kézből azokat a lehetőségeket, kihívásokat és trendeket, amelyek a nyugat-európai országok – Spanyolország, Franciaország, Németország és Olaszország – piacain várják a magyar vállalkozásokat!
A köztartozásmentesség egyszerűbben is igazolható, ha valaki kéri felvételét, és szerepel a NAV Köztartozásmentes Adózói Adatbázisában (KOMA) az a legtöbb esetben kiváltja a nullás igazolást - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
Aláírásra került az MKIK és a Fogyasztóvédelmi Referens Egyesület (FORE) közötti Együttműködési Megállapodás. Tekintettel arra, hogy az MKIK hivatása az, hogy előmozdítsa a gazdaság fejlődését és szerveződését, az üzleti forgalom biztonságát és következetesen támogatja a vállalkozások tisztességes piaci magatartását, a gazdasági tevékenységet folytatók általános, együttes érdekeinek érvényesülését, illetőleg elősegítse a hazai vállalkozások versenyképességének növelését az erős, fenntarthatóan működő magyar gazdaságban.
Magyarország idén is részt vesz a 2009 óta zajló Európai Hulladékcsökkentési Hét (www.ewwr.eu) eseménysorozatában, melyen évek óta sikerrel szerepelnek a hazai akciófejlesztők, közösségek.
Csatolt táblázatainkban megtalálhatja a legfontosabb információkat azokról az aktuális pályázatokról, amelyek jelenleg a különböző szervezetek számára elérhetők.
A Széchenyi Terv Plusz keretében megjelent a „KKV innovációk piacra vitelének támogatása” című (GINOP Plusz-2.1.4-25 kódszámú) felhívás. A ályzat célja: a kis- és középvállalkozások (KKV-k) innovatív termékeinek, szolgáltatásainak és technológiáinak piacra vitelének támogatása – vagyis a kutatás-fejlesztési eredmények gyakorlati hasznosítása.
Fokozott szigorra számíthatnak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) részéről azok a cégek, amelyek évek óta veszteséget mutatnak ki működésük során. Az ellenőrzések tapasztalatai szerint ezeknél a cégeknél a veszteség gyakran nem valós, hanem abból ered, hogy a bevétel egy részét eltitkolják: az értékesítésekről nem állítanak ki számlát vagy nyugtát.